Massa läxor & prov inplanerade -.-

:S har matte läxa engelska glosor Sv prov tills fredag -.-

Sen 45 min efter skolan slutar så ska jag i väg på läger med konfan :O
Venne om dt kommer bli kul :S
asså vi vet ju inte vad vi ska göra eller någonting *(

jaja så bara så ni vet då kommer jag inte uppdatera på FREDAG LÖRDAG SÖNDAG :O kommer få panik och 0 läsare -.- för man får inte änns ha med sig sin laptop :(! men jag lovar att ta med mig kameran ! ^^

Iallafall nu ska jag kansake plugga lite svenska , lär ju behövas ^^


Ps, bli medlem på conviq.se (för er som använder det abodemanget) för man får 2 sms och mms gratis vare dag ^^ prakti


kst.
Inlägg.??

Kommentarer
lollo

ska bli medlem där nu tror jag :)<3

2009-11-02 16:20:42
lollo

logga in på msn ^^<3

2009-11-02 16:22:52
Nathalie

härlig header

2009-11-08 17:22:15
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0