Söndag

Hej, :) är ovanligt trött och seg idag orkar nt gö ngt typ allt är bara för jobbigt och annsträngande :S haha jag låter som värdens latmask xd ialfall.

Idag blir det altså bara en vilo  dag fö mejj,


, Jag blev ju som sagt sjuk i onsdsags kväll eller aa lite feber bara 37,5 sen på morgonen på torsdagn 38,2  Jag Ville värkligen nt va hemma -.-! för vi skulle ha NO prov och Tyska förhör  .. men jag kunde knappt stå på mina egna ben :S så mamma tyckte nt jag skulle gå.

Sen ringde vickan och sa att hon ochså hade feber :O vi som alldrig är sjuka blir nu sjuka samtlidigt :S skumt.

På torsdag kväll 38,5
sen fredag så gick de upp ända till 39,4..5 :O (vet ej om jag har haft så mkt ngn gång ) Iallafall.

Mitt hår står rakt upp har nt borsta ut de efter jag har duchat + att jag bara har legat ner hela tiden  HAHA.

jaja men nu har jag bara lite lock för örat och täppt i ena näsan ^^


Nu kommer de faktikst en flumm bild på mig vickan och lolo sen i ?  ..Onsdags tror jag.Så att ni inte svimmar av de här tråk inlägget ^^<3



ojj va liten den blev men orkar nt ändra storklek bye ^^<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0