Tja Tja blogg'n xd!<3

skojja,haha ^^

Idag hade jag bara 3 lektioner ^^ haha vad jag börjar bli tjatig med mina lektioner hit och dit.

men de är faktiskt sant , okej jag räknade inte med idrotten , men de är inte lika jobbigt som ett "ämne"

Kolla jag hade Matte - prov -.- men de gick väll ok hoppas jag.

sen mat jour med ica fast vi kom 30 min öfrsent , för att vår matte slutade halv och vi skulle va där uppe 20 över
så skulle jag ju äta också ;).

Men vi fick glass ändå ;).

Sen missade jag och ica So , men dem hade ändå bara vikarie och såg på film. så vi såg bara i 10 minuter.
så jag räknar nt de som en lektion.

Okej , sen hade vi vikarie på engelskan så vi fick muntligt förhör.^^

Sen svenska.


Iallafall, efter skolan följde Vickan mee mi hem för vi skulle gö klart Lady gaga grejjen
sEN Såg vi att man skulle göra redovisningar om 2 saker ! :O asså typ om en artist och en låt eller ngt, :O haha vi tog pocerface men vi hitttar ingen info om den låten -.-!! bara att hon gorde den 2008 -.- men ni kanske vet ? ^^ ngt.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0