Bilder here they come ;)

Nu kommer det lite bilder från veckan som jag inte hann visa under veckan
 ♥

 
Bilder från bussen i onsdags när vi åkte in till teatern ;)
(jag är typ helt nyvaken xd eller de ser ut som det iallafall :P
-Vickan bakom ett säte med min jackA och halsduk runt sig xd<3



Okej nu kommer de en liten berättelse ...
(vi satt vid skolsyster och läste lite) då kom jag på att jag ville mäta mej ....

1.Ouups! den gick av [själva grejjen som man mäter med]
2.Jojjo den räddaren satt fast den ;)
3. Sen tog jag av den igen för jag ville tästa sätta dit den själv (A)

4.Sen kommer vickan och ska mäta mej så inte jag tar sönder den igen...

5.MEN HON TAPPAR DEN :O RAKT I MITT HUVUD , de gjorde jätte ont!

6. Så jag fick en kram som tröst  av henne ^^

HAHA NI SER VÄLL TYP HUR JAG SKRIKER  - AAAAAJ!

iallafall


haha ville ba visa lite ... ser ni mitt hår? (ursäkta DEN DÅLIGA MOBIL BILD KVALLITEN :O)
vetefan vare är för fel med den men men .

1.Precis gått upp , alltså helt ofixat och helt katastrof ;) (de brukar va värre)
2.Plattat och borstad.- Herregud sen ni hur platt :O ser ut som västa platta pannkakan.
3.Satt i hårförlängingen (dock ser man inte de på bilden) sprayat och tupperat underhåret så de blir volym .

yes.

Dagens Outfit / DRESSCODE ^^<3

Vitt linne -gina- 99:-
Cardigan-h&m-149:-
Jeans leggings-gina-199:-
Flätat skärp-gina-149:-


Vet ni hur sjönt de är med HÖSTLOV ?<3
Första dagen på veckan som jag känner
att jag inte måste plugga ngt ikväll eller dagar framöver (A)
+ att detta är första gg jag använder MIN DATOR
på denna vecka ! ^^ yepp.

//JESSICA PUSS MATTSSON:


Kommentarer
lollo

haha <33

2009-10-24 15:42:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0