Det finns en dag då man kan andas ut .....man slipper (lärarens) tjat kommer hem till slut...

FREDAG :D MM
Skolan - Depp sista lektionen :(   hela vår klass  grät :¨( ! uch


Efter skolan Pepp :D Nä men  asså jag vickan gick till lollo :) vi skulle gö klart vår berömda musikvideo ^^ vi gorde klart den , + att vi la te lite mer ^^
Ni kan ju bara gissa hur kort lång den blev xd !  5 minuter igen höhö ^^ Ja ja

 

Den/det senaste:




Du åt?: Päron



Du drack?: Päron saft



Du kramade?: Lollo ^^




Du tittade på tv?: Nyss (på idool)



Du satt vid datorn med?: Nu sitter jag själv men de senaste jag satt brövid va hoss lollo vid hennes data med vickan och lollo ;D



Du sov med?: Min katt i går -.- lite dryg ^^

Du skrattade me?: (vi skratta hela eftermiddagen (efter skolan) idag) Men de senaste va med mamma syrran & brorsan




Du brottades med?: vickan xd ^^ eller typ .



Vad ska du göra imorrn?: Men strässa inte xd  ehm ja vet inte änn!



vad har du gjort idag?: först skolan sen va med lollo & vickan FLUMM^^<3



Va det kul?: Skolan drygigt.,-, girls “just wanna have fun"  ROligt! 




Vad vill du ha?: ojj vilken fråga ....   hm........En ny mobil (igen) kanske ?(A) men ja vet inte :O ¨
Pengar .......:D


Kommentarer
lollo

den vart bra ! <33

2009-10-17 09:06:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0