Jag fattar ^^

jag fattar att typ ingen pallar "följa" min blogg när jag uppdaterar helt knäppt , ibland  inte alls på nåra dar och ibland helt onödiga inlägg & ibland flera stycken på en dag*

MEN JAG SKAA skärpa mig, I morgon har jag inte så mkt och gö "SJÖNT" så då ska jag fixa lite  TILLEXEMPEL göra en ny header med bilderna vi "jag lolloo vickan & jojjo" tog idah *

Och sådär ;)  har inte haft på min dator på typ e´n vecka :O *


en till litten överaskning "eller har jag kanske sagt de?" jag har färgat håret !!!!!!


OMG O-: hahahah
GISSa vilken färg och hur de blev ?

VISAR I MOGON PROMMIES ! (STAVAS HURDÅ?)




DÄRFÖFR KOMMER DE INGEN BILD NU HELLER MEN I MORGON UNDER DAGEN ^^ KAN NI KIKA IN,

Kommentarer
lollo

jag vet ju så jag skriver nt , men det blev iaf fiint ^^ <3



tack för en roolig dag (natt)xd <33

2009-10-29 20:46:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0