HISS & DISS!

...eller gorde jag det ?  Lovade jag  att gö hiss & diss och  "dress code"  ?? Hoppas inte jag loovade , för de blir  bara hiss & diss:/ (: , Dress code glömde jag ta kort på i morse och nu har jag bytt om till leggings óch tunika för de va så varmt när jag gick hem ^^

SÅe, fick sluta 2 idag :D  för dem som va klara med So arbetet  fick gå då.
 
I morgon är de matte prov -.- Nice (N)



Men nu blir de HISS & DISS !!

H   I  S   S   A  R  !!   !   ! !  :D :D:D :D




-
Fredagar - Då slutar vi tidigare än 3 och de är  i IDOL<3
-
Idomin läppbalsam- För torra läpper funkar den suuper bra! (Y)Finns att köpa på apoteket.

-
svenska hollywoodfruar-Haha så fejkat bra! (ps de är idag)




Att vi börjar klockan 10:20 nästa tisdag!-För vi har ingen No labb på morgonen.

-
Min nya keyboard ! :)- Den funkar hur bra som hällst! :)


¨



D  I  S  S   A  R !!! (N)


-Att House och andra avenyn går samtidigt på tisdagar ! -.-





Att camilla inte åkte ut ur idol ! -.- (eller hon gorde de men juryn tog tillbaka henne!!!)
Ledsen Camilla trodde hon gått vidare Foto: Therese Bosta/TV4

Att vi i skolan i blåa  inte får nya mappar -.-! - Alla utom vi får de o.o  + att på hälsodagen så fick alla göra roliga saker , fyrishov bowling m . m MEN VI FICK INNEBANDY PINGIS  BREAKDANCE  och GÅ RUNT HELA BJK -.- , de känns som att blåa arbets laget är fattiga xd! haha eller ja venne ,
Att jag alltid missar årets top model -.-! har bara sätt typ 2 avsnitt , och jag missa närom fick makeover så orka börja kolla nu ?? - nej.





// Pussi^^<3




Kommentarer
Matilda.

Ni fick iallafall göra roligare saker än vi på hälso-dagen. ;)<3



Gula och röda fick gå runt i olika klassrum och höra lärarna prata om sömn, allergier, motion mm.

2009-10-06 13:46:38
URL: http://mmatildalundkvist.blogg.se/
Sofia

Hej!

Du får jättegärna använda min bild men det skulle vara jättesnällt om du kunde ladda upp den på din blogg istället för att länka den från min.

Thanks!

2009-10-16 12:27:26
URL: http://www.cageman.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0