Onsdag ^^

Tänkte skriva inlägg idag
... men så kom  jag på att
 jag inte hade fått bilderna från idag
 av vickan så jag visar dem i
morgon ;)

ALLTSÅ  idag hade vi ändast 2 lektioner  Wiie (:
Because ...........Vi okej vi hade först Vip eller elevråd menade jag ^^
Sen åkte vi 8k & 7k till gottsunda för att se en *
host*Teater*host*
Och den va inge bra ;)  ag rekomenderar er som vill ha väldigt tråkigt - att se den :)
(hoppas att ingen vill de)
Ja men ...ÅH synd jag skulle vilja visa bilderna nu :/ men de går ej.. Chilla läget :D
Jag va helt flumm i bussen (heh) ,
Men i morgon Hinner jag inte uppdatera (keep ap)
för ja har konfa & Måsse plugga (A)

Sen När vi kom tillbaka från teatern så  hade vi bild i flera år ^^ sen mATTE

Ganska lung dag (:
(känns som jag va posetiv detta inlägg)


Bara för att den här låten (av han) fastnade i allas hjärnor idag -.- xd !<3 haha
Herre gud
men
Vd tycker ni om de här uppträdandet av han RAbih!? SJälv tycker jag DISS.


Kommentarer
lollo

diss

2009-10-22 14:57:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0