Snabbt !

Hej  , som ni märka uppdaterade jag inte i går , hade för mkt att gör , så

men nu kan jag väll skivka lite kortfattat om dagen ^^


Började med vip
Musik- Jag råka få damp på vickan :O sorry  (men de är löst nu) haha ^^
Svenska - Om en dryg 50 lapp xd
Tyska - Förhör + att annakarin skrev upp jojjo och mej fast vi nt vill åka med till tyskland :O (dumma henne)
Sen lunch - Gasnska goda va hettere.......(VAD HETER DE NU IGEN?) Men potatiskklyftor juste !
Sen NO- PROV !!!!
Sen krelle  - Kreativ Profil  Och då Skulle vi bilda grupper och skriva massa förslag till Vimmledagen (säger då)
Men jag vickan och lollo kom på lite namn till oss istället ^^ dem lyder
¨
Y E Z Z I C A , W I C T O  R I A ,  L O W I Z A , Y O H A N N A H, &  A  N  N E LY


cOOLT VA?



Men iallafall jag uppdaeerar kanske inge mer idag för  strax äre konfa ^^














puuuuuuuuusssssssssssiiii<3

Kommentarer
lollo

haha <33

2009-10-15 15:15:25
vickan

HAHAHAHA! Det är löst för du tog bort bilden! -.-<3

2009-10-17 19:32:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0