Stan ^^<3 med bästa tjejor.

Hejji^^
Idag vare typ vanlig dag i skolan^^
Vi slutade klockan bajs 2:10 Och sen klockan 10 i 3 åkte vi(Jag lollo vickan jojjo och anneli) in till stan ;)
Jag skulle typ inte köpa något med älskar att gå och kolla på saker men  lollo vickan jojjo skulle ju köpa ^^
Vi kanske gick in på typ alla affärer på stan xd !
Nu kommer de bara "liite" flummkort på mej lollo och vickan inne på kicks och stokholms (eller va de hette]
[altså bara på oss p.g.a att jojjo och anneli åkte hem tidigare]


Igentligen skulle lollo och jag hem före klockan 6 men vi tog typ 20 i 7 bussen , typ kl 35 v a vi inne på mackdonals och köpte en mjuk glass med choklad sås ^^ Men vii fick springa till BUSSEN :O
Från mackdonals [ni vet där vid åhlens] till gamla netto xd på 3 min typ , herregud vi fick iallafall äta glassen på bussen ^^
Som ni kanske ser på bilderna där nere  Så prövar jag och vickan  typ skor som går upp ända till låren xd
asså man skulle ientigen vika ner dem men dt gorde vi inte , [de ser ut som byxor typ XD]




haha för bilden på mej vid nagellacken xd !

Har ni sätt att det finns orange ,svart och rosa toalett papper på den där affären XD!??
Så roligt!
Ps, dem där badmössorna va väll bara för roliga , herregud va vi flumma ^^


-Vickan köpte ett svart rosett diadem (sånt som ja har fast jag röd<3)  och present till sara och typ 2 par örhängen till sig själv ^^

-Lollo köpte typ nagelmallar !!(de finns nu) och Bokstäver på ur och penn asså i riktig diamant
Jag köpte 2 st bokstäver i riktigt diamant (A) två stycken J ett litet och ett stort j ;)

Iallafall nu börjar idol igen


PUSS!!<3
[komentera]



Kommentarer
Anonym

HAHAHAHA! BÄSTA DAGEN EVER MED MINA GULLIGRIAR! DET VAR DEN FLUMMIGASTE STANDAG JAG VARIT MED OM! HAHA! DET MÅSTE GÖRAS OM! XD<333



TACK SÅ DUNDERMYCKET FÖR DAGEN MIN LILLA GRODA OCH MIN LILLA JORDGUDDE, PUSS O KRAM! <333

2009-10-10 08:25:03
lollo

vi hade jätteroligt <333

haha, dt e inte riktig diamant xd <3



kramkram <3

2009-10-10 18:12:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0