Tänkte ändra ....

Ja jag tänkte ändra min blogg lite kanske ^^

Eller jag kommer alldrig orka xd men jag har lite saker jag vill ändra ^^

Te.x 

  • Ny header- Den ska fortfarande vara höstig men en ny vill jag ha ^^
  • Ny bakdrunds färg^^ - Kanske en med massa löv eller bara en änkel färg*
  • Nya låtar i headern -(sorry för er som stör er p.g.a min mp3 men ändå)
  • Ny Överskrift i alla inlägg^^-För den jag har nu är soo booring  -.-
  • Ny signatur i slutet av alla inlägg^^- Har haft den ganska länge nu + att den är så stor (N)
  • Byta färg där vid komentarer saken- har inte bytt än :P har glömt , den är ju lixom rosa xd



Åh kommer så alldrg orka xd för de är så drygt med stillmallen & kodmallen :S  Ngn som håller med?




Vad har alla gort idag (förutom tråk skolan) ^^?


Kommentarer
lollo

<3

2009-10-13 20:09:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0