Torsdag idag !!

Hejj, hann inte skriva ngt igår O.o !! kom hem typ halv 4 och då ät jag mellis och kolla i nya se & hör. till kl 4 sen va jag tvungen att plugga lite tyska , och så gorde jag mat , sen 20 i 5 så skulle ja möta jojjo , för Vi skulle till Konfan . Den höll på i ca 2 tim & 30 min ^^ berättar senare vad vi gorde där^^. Iallafall sen jag ja hem typ halv 8  och då duchade ja sen va ja tungen och plugga igen -.- !! så så såg min stress dag ut *_*


Men nu är det torsdag idag , hände inget spec i skolan , förutom att vi dansade PISS dryg line dance -.- höll på dö allvarligt va tråk de va!

Men , jag har typ inte laddat upp bilder på år! :o asså nya bilder.

Så här kommer de.


-En bild från i mådags när jag lollo vickan läste i biblioteket helt själva xd!


En bild från idag - Första är på fula mej i matan  JAG GORDE ETT HJÄRTA AV MIN  MACKA (a) ! XD
Och den andra är på Iskalla mej Iskalla lollo & iskalla jojjo !! :P
haha vi höll på frysa ihjäl när de va brand övning xd !!
För vi kom från musiken !^^


Men nu måste jag gå och laga mat typ BYE <33



Ps ser ni på bilden att jag inte hade hårförlänging idag ?? :P


Kommentarer
Lollo

haha , det ser ut som mina fötter är lika stora som min överkropp, men aja <3

2009-10-08 19:11:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0