8 lingar

Hejsan , jusst nu sitter jag och kollar på den här dokusåpan (stavning?? ) Hon som fick 8 lingar .., men inte nog med de hon hasde lixom 6 ungar innan :S herregud . Men ändå coolt. Ja ja  jag lovade ju att gå i genom min "GÖRA I HELGEN LISTAN"  , för och kolla vad jag gorde  allt de . okej.



Städa gaderoben -
ett måste, tycker jag själv

Köpa nya naglar-
Ett måste, dem har varit slut i typ 2 veckor O.o!

Göra nya naglar
- Jag skulle gort de för en vecka sen , men då såg jag att de va slut  :( så¨verkligen ett måste.

Sy nya hårörlängingar
- Dem jag har nu är för tunna så man ser vart mitt riktiga hår slutar-.-så de måste ja också göra.

Se på pappa jocke och matte's tennis matcher-
inte ett måste , men de blir kul och se xd!

öva lite på läxorna-
För de är jobbigáre att göra de på vardagarna

shoppa
- har inte shoppat sen...skolan börja typ O.o så de är ett måste (ska gö de i morgon)

Städa marsvinets bur -.- -
Hatar't men ett måste är ett måste.

Blogga
- Såklart! (: men dock lite mindre eftersom detta .

Öva på keyboard-för de är kul, just nu har jag dock bara min lilla leksaks keyboard men jag frågade mamma om vi hade någon







Hah jag gorde allt utom en sak , och de gick inte att gö eftersom pappa blev sjuk *



Okej  nu vill jag höra eran åsikt om de här med 8 lingar :S

, skriver mer i morgon bye<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0