Älskade måndag !

jaa..drygig måndag XD som vanligt , vi hade ingen idrott för den va inställd annika va sjuk. Så vi  gick hem till var sej . Men efter jag hade ätit hos mej gick jag till jojjo & vickan och dem höll på att göra kladdkaka xD!
haha den blev väldigt kladdig i mitten och suuper varm så ja brände mej på tungan xd. herregud :D
Jaja sen vare ba enligt schemat...!

Shiises va tråkigt inlägg?  tycker ni inte??
Därför ska jag bjuda på lite roliga bilder från i fredags med tjejerna ^^<3


'

Som sagt vi gorde kladdkaka !

Ja ja men nu ska jag läsa vidare andras bloggar tjao^^<3


Kommentarer
lollo

<33 vill va näste fredag också ! ((:

2009-09-21 16:35:01
lollo

nästa*

2009-09-21 16:35:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0