Älskar er GIRLS♥

Hej hej ^^ kom hem för typ en timme sen . alså klockan halv 9 :)

Har haft en jätte rolig dag med lollo & vickan<3

Först så gorde vi en musikvideo ^^ - Den blev superbra!! med låten (I Walking on sunsine)

Sen så åt vi lunch!-pannkakor got gott <3

Sen så Plattade vi håret på lollo- och  gorde volym i vickans hår , Och  kollade på årets klass foto och flumma xd!

Sen åt vi middag - Hammis ^^

Sedan så  typ gick vi ut igen och tog massa kort vid flera olika lekparkar :D sen började vi gå lite ..
och de va typ nå små killar som skjöt sånna där ni vet "
toa rullar med en ballong längst fram" Och han träffa mii! :O haha vi ba sprang efter dem, blev as rädda -.-

När vi kom hem igen så tog vi kladdkaka och satt oss och kollade på Idol  :)


Jag har säkert  glömt något vi gorde xd


Iallafall jag skulle bara vilja visa er våran musik video o.o haha men glöm de **xd!<3


"kanske lägger in någon bild från idag någon gång" men nu är jag vid syrrans dator så har inte lagt in bilderna ;)

Men aa fick inte mina skolfuckingkort idag häller O.o!! åhh :'(
Och kommer inte få dem på hela helgen eftersom man inte får post dåe!
Såw ja. Men vi ska typ vänta i några dagar till , för lollo hon fick typ en vecka efter alla andra förra året.

Japp.


iallafall vad har alla andra gort denna roliga dag??<3


ska bara visa en bild på när jag ej ´har mascara på och när jag har de^^ så ska ni få se skillnaden.


Haha skillnad eller?


Kommentarer
Lollo

tack för dagen <33

2009-09-26 08:41:15
Lollo

haha, vi kolla på gamla hemska kort xd haha, när jag hade badmössan e den hemskaste :o

2009-09-27 17:53:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0