Jag hissar & dissar idag^^



- Hösten- Àlskar alla fina kläder man har då^^ och när löven faller.

-Comviq kompis-Man sickar gratis sms till nästan alla kompisar /familjen jue^^ (men dock bara i en månad)

-Kamera- Tar kort nästan jämt så skulle nog inte klara med utan kameran ^^

-Vindruvor - Dem är så goda ! när dem är så här knapriga och små^^


-Flugor!  - Dem är så hiimla irriterande :S iallafall när dem sitter på data eller tv skärmen eller när dem är på en hela tin!

-
Läxor - Asså så himla drygt när man får typ 4 läxor som man måste gö på samma vecka ! (drf gör jag vissa på helgen !!_-.-)

-När man blir strässad- Jag får så panik :S! fast jag kanske nt alls har bråttom?

-Att min vita halsduk hårar -.- De kommer så himla mkt ludd från halsduken till min höst jacka!

Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Natalie nilsson,

Hejsan :)

Vilken söt blogg du har! ;D

Jag gillar höstens alla färger! :D

2009-09-20 16:42:35
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0