Svaren på frågestunden.

Nu kommer svar på era frågor^^<3


Vad gillar du och göra på fritiden?

Svar: Jag gillar att Fota, shoppa, va me kompisar, blogga m.m ^^



Varför har du frågestund när ïngen läser din blogg?

Svar: Du har alldrig sätt min statistik så du kan inte veta hur många som läser  min blogg??


Vad tycker du om min höstdesign?

Svar: Den är fin , lite rolig^^


Vad tycker du är viktigast med en blogg?

Svar: Att man uppdaterar ofta, skriver bra saker. Och själva designen på bloggen är viktigt.


Gillar du min blogg?

Svar: Jag kollade den först idag, så . Men den värkar bra^^


Vilken är din favorit blogg?

Svar: Foki's helt klart.


Vad tänker du välja för gymnasium?

Svar: Det vet jag inte änn faktiskt^^ har några jag vill.


Favorit mat?

Svar: Taco^^


Är du kär?

Svar: Nope.

Vad betyder kärlek för dig?

Svar: Kärlek betyder mkt. <3

Ålder?

Svar: jag är 14 år.

Går du i skola/gymnasium?

svar: Jag går på högstatiet i skolan.

Vad har du för klädstil?
¨
Svar: Jag älskar att följa mode, mycket kläder från gina.

Färgar du håret?

svar: jag har färgat blont ett antal gånger , men nu  var det länge sen , sen sist :

Vad vill du just nu?

Svar: Att vickan ska svara på mitt sms ^^

Om du fick  välja att vara snygg söt eller vacker vad skulle du välja då?

Svar: Söt.

Vilket program använder du när du gör din header/layout?

Svar:Jag använder mej av Gimp2 , det är gratis , man kan ladda ner de från google.

Vad tycker jag om att läsa för något?

Svar: ehm? inte vet jag :P  .. jo min blogg ofc^^ haha.

Har du gort din design eller har ngn som har fotoshop gort det?<3

Svar: Jag har gort den själv i Gimp2 . Det är nästan lika dant som potoshop. ^^

Vilken är din favvo färg?

Svar: Ganska många .. rosa..svart lite allt möjligt^^

Vart har du köpt glasögonen som du har i headern?

Svar: Det är brorsans x) har ingen aning om vart han har köpt dem.

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?

Svar: Ojj... det har jag inte tänkt på  :P hoppas det ser bra ut iallafall.


Kommentarer
Lollo

är det programmet bra ? <33

2009-09-24 21:54:55
vickan

JAG HAR SVARAT PÅ DITT SMS GUMMAN! <3

2009-09-25 08:04:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0