God morgon!^^

Hejsan ,I morse vaknade jag av att jag hörde att mobilen började vibrera så jag va bara tvungen att gå upp och kolla vem de va ifrån och vad de stod
-.-! Mitt comivq kompis är slutt om 2 dagar :( assåw man kan ju inte bara skicka de där kl typ halv 9 på en lördag morgon *_*
Det är nu 2 dagar kvar på din nuvarande prisplan, sedan ringer du med comviq Bas. Du behåller ditt saldo
Mvh Comviq. hur många hatar att få ett sånt sms? ^^ - jag

Iallafall då va klockan halv 9  sen gick jag till min säng igen men kunde nt sova så jag gick ut ich satte mej på balkongen de va jätte fint väder helt klar blå himmel och solen va jätte varm . Men nu dock är de lite kallare faktikst (eller så är de bara för att jag har hammnat i skuggan) Iallafall jag gick försiktigt in igen för att hämta kameran och fota lite  Men de blev inte alls bra Men ja ja nu är klockan 10:06  och snart kommer väll resten av familjen upp (iallafall 3 av dem) mam pap sys. För sen bär de åt till stan ^^ då skulle vi tydligen se något uppträdande? av kevin som spelar troy i high school musical ? ja vet nt riktigt men ja ja nu ska jag läsa vidare andras bloggar ses^^

Lite bilder från i morse..




 

Kommentarer
Loovisa

dem skicka till mej halv 9 också, fast detva ju int helg då iaf <3

2009-09-12 15:32:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0