Halå♥

Hei hei, Idag .. vare också en vanlig skoldag ? -.- okej lite tjatigt de börjar bli va? jag säger ju så varje dag känns de som , så nu ska ja börja med att säga om de inte va en vanlig skoldag right? * Iallafall vi började dagen med en vip , och då såg jag att jag hade glömt mitt pennfack ´hemma (men när jag kom hem så hittade jag de inte:O) de är borta !! :S! , ja ja efter de hade vi typ engelska ....sen idrott då sprang vi 100m och kasta spjut. sen hade vi luch ..sen No då fick vi målbeskrivning till provet på torsdag! :o -.-  hm..sen svenska så läser vi typ böcker , och dem skulle vi läsa ut idag men vi hann ej de så efter skolan gick jag till jojjo och såg den på film för hon hade den^^ ja ja sista timmen hade vi so , drygtigt värre **) . Iallafall Filmen va 114 minuter . SÅ efter de gick jag hem och åt^^ sedan så startade jag datorn och skulle börja blogga men då sa mamma att vi kunde plugga NO så ja ba okeeeej då. Men nu så bloggar jag ! ^^

Så här smart såg jag ut när jag skulle plugga NO (A) ! -.- som om.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0