Hårförlängingen.

Nu har jag tid att skriva om hårförlängingen .

Kolla , först så är ju själva hårförlängingen 3 m brett (inte långt). de är typ  ca 40 cm långt  , jag vet inte exakt.
Men i allafall , först så mäter man ju sitt huvud  asså inte runt hela (de här är väldigt svårt att förklara)
Utan där själva hårfästet är  , först vid tinningarna (stavning?) och runt där är en "våning" som jag kallar de, Sen en till våning lägere ner, och en nästan precis längst ner [då blir ju alså alla våningar  mindre] . den som är högst upp är ju längst Men blir då kortast. JAg har så här
3 clipS på våningen längst upp.
2 clipS på våningen i mitten.
&
3 clipS på våningen längst ner.
[det va bara 8 clips med när man köpte hårförlängingen]
Asså man får ju välja hur man själkv vill ha de
men hon i affären sa att man skulle ha 2 clips högst upp 3 mitten och 3 längst ner
Men jag ville ha 3 högst upp för den väger mer och måste hålla upp håret bättre.
Sen är de bara att sy fast dem .

Så så här blir de
(dock syns bara 2 "våningar" på bilderna) ♥

Om man vill att håret ska vara tjockare så ska man göra dubbelt  (asså på bilden är dem dära 2 dubbel vikta) Men den "våningen" högst upp ska man hällst inte ha de (för att de typ blir tjockt och man ser den)

Okej lite bättre förklaring :) hoppas ni förstod ♥

Jag är dock sugen på en ny blogg design , <3 har haft denna rätt länge . Så vill någon göra en till mej (eller ge mej tips i vilka programm man kan gö dem i^^)




Föressten i morgon blire stan med dem här flickorna<3

Kommentarer
Lollo

ska blir kul i stan idag <3

2009-09-04 07:40:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0