Heeej onsdag idag*

Helloosan ehm nu är klockan fem vi slutade för 2 tim sen . I mrogon är de no prov och tyska förhör -.-
Ja ja nyss så va de slutet på top model   (sesång?) venne men de va när tyra skrek till tiffany ni vet klippet som ja visa för nåra dagar sen :O

:S! iallafall 
Okej jag orkar inte skriva dagens outfit -.- jo jag kan  sägga'n istället
Jeans leggings
adidas övertröjja
vitt gina linne .


Och AJ elleer dwe gorde inte ont men mitt marsvin typ rörde min stortå hon bet mej inte men xd läskigt . ja ja nu ska ja lägga in bilder till datan , om ni vill veta tog jag bort mina lösnaglar nyss :S !!!!!!

Bye<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0