Heej :)

Hej , nu har vi varit i stan och ... jag hitta / köpte inget :S asså så går de alltid när jag inte vet vad jag ska ha riktigt men jag visste lixom på ett ungefär såew. men de fanns ändå inte nån sån där stickad i  min storkel de va bara typ L & XL -.-! fack, men vi hade typ lite bråttom  för vi skulle ju se de dära  kevin borg grejjen kl halv 3
Såe jag orkade inte börja kolla på skor, + att i morse trodde jag att jag skulle få min månadspeng (hade bara fått för mej de) mamma ba men de får du ju nästa vecka ja ba -.- me. fast jag hade 600 så de skulle ju räckt till ngt.
Iallafall efter vi hade sett klart (kl halv 4) så åkte vi till max och efter maten skulle jag och syrran dela på en Lyxshake men deras glass maskin funka inte -.-(som den allrig har gort) ja ja  sen så hämta vi matte sen hemm^^ nu sitter jag här och fryser , ska nog ta ett varmt bad snart sen ska jag nog börja göra mina så kallade "regnbågs naglar" ^^
Innan så ska ja bara visa nåra bilder jag tog på kevin^^(dock är jag inte ett jätte stort "fan" av han)
Jag måste bara visa syrrans "långa" nagel.
asså den är längre än min lös "lillnagel" Okej den e nt superlång dåe, men själv har ja nt haft så nångång ^^
Har ni?


Men nu ska ja gå bye<3

Kommentarer
lollo

asså sh't va lång nageln är ! ;o

2009-09-12 18:32:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0