ingenting*

Hejsvejs , Har ientligen ingenting att skriva .. Men i alllafall i morse kl .. kvart i 11 så sms a lollo och frågade va ja gorde jag ba : sover xd  haha sen smsade vi i typ en halvtimme , för båda har comviq kompis ^^ men lollos går ut om 2 dagar :O och mitt om en vecka & 2 dagar (A) . Iallafall ehm  nu har jag hunnit städat gaderoben (eller asså de som låg slängt i gaderoben la ja i tvätten så de va inte så mycke som behövde städas ^^. sen så håller jag på att byta sängkläder harkommit halvvägs, hehe*. Och så har jag tagigt på naglarna som jag igentligen nt ville xd . men idag ska ja nog ta kort med höst kläder så jag kan byta bild i headern^^Hm sorry för ett väldigt drygt innlägg men Dt känndes som att de behövdes ett inlägg*

Sorry för en väldigt dålig bildkvalite ^^) men de blev suddigt också. för jag skulle ta kort med webben & man kan nt ha självutlösare (eller va de heter) för om man klickkar tar den en bild direkt såe.

Notera att jag råka ta på naglarna helt fel xd! de skulle vara varannan men typ råka blanda ihop dem och så kollade jag inte hur de va när jag tog på dem.  vänsterhandens naglar blev varannan med dock inte högerhandens ** byeee<3

Kommentarer
lollo

dem vart fina <3

2009-09-07 17:00:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0