Min dryga Måndag =♥

Japp, den började med Vip ...sedan engelska , och då blev de lite roligare ;) för man blev indelade i grupper sakimojjs.  , mM man skulle typ gö en Artikel?? ja , och vi (våran grupp) Prata om BLOGGAR!   :D  Asså vi gorde en artikel för bloggar ^^  Becca H va Chef över oss  jag va reporter  och så.

 Vi skrev frågor 
-Har du en blogg?
-Vad bloggar du om?
-Är du emot eller för bloggar?
-Vad är de viktigaste med en blogg?


Becca sa att vi skulle gå till 2st 8 or 2st 9or och 2st 7 or   altså en kille och en tjej.
Vi hann bara intervjua  2 st ^^
Men ni kan väll svara på dem ?? :) skulle va kul och veta faktikst. Skriv i komentaren vilken klass du går i asså vill bara veta 7 an 8 an eller 9 an :)

Iallafall...De va faktiskt kul *
Mm sen hade vi idrott då körde vi fuusball ^^ noot  - fotboll. heter de.
Sen .. Lunch , då köpte jag och jojjo en bagett ^^ !! så himla bra att dem säljer de varje dag nu.
+ att dem är goa.

Jaja sen bara tråk lektioner ... eller nej vi fick iallafall läsa hela svenskan för annakarin skulle bort.
Men sen tråk No Och tråk So :P

Japp.
Så såg min dryga dag ut ^^- Ps har ej fått mina skolkort :O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!herrejisus.
Om jag inte får dem tills på onsdag blir ja gaalen -.-!

Men De skadar väll inte om ni svarar på frågorna jag srkev?? för de skulle vara till god hjälp med Engelska artikeln.<33

Puss & kram !!<3


Ska bara skriva vilka kända bloggare jag läser dagligen!
1, Foki, grymt Inspererande^^♥
2, Kissies, Haha så fejkad rolig.
3,Dissie, Typ likadan som kissie^^
4,paow, Bästa vänn med dissie Typ likadan.
5,Stinalee, Intresant att föja ^^ nu har hon blitt mamma också.

Läser ni någon av dem här? vilka.
Läser ni nå andra bra bloggar vad heter dem??


Kommentarer
Lollo

-nej

-

-för

-att den är personlig och rolig <3



okej, men gud va skönt att so:n är flyttad till måndag ! :D

men iaf, har vi alla engelska glosor eller har han ändrat sej ? xd

2009-09-28 17:30:13
Lollo

jag läser fokis, och kollar bara ibland på dem andra :)<3

2009-09-28 18:30:36
evelina eriksson

Hejsan allihopa !!

Nu har jag tävling på min blogg,var gärna med ! :)

http://eevelinaeriksson.blogg.se

2009-09-28 19:10:06
URL: http://eevelinaeriksson.blogg.se/
nathalie

Sv : HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH verkligen inte-.- Bara för att jag har en liknande design som kissie hade förut? Som att det måste signalera "wb kissie" fett synd :d

Anna

sv: tack du :)

2009-09-28 21:18:12
URL: http://hejjagheteranna.blogg.se/
Matilda

Tackar det lär behövas. Franska är inte mitt bästa ämne!



Hoppas du fortsätter läsa min blogg.

2009-09-28 21:26:30
URL: http://matildag.webblogg.se/
nathalie

sv : haha men det va ju de jag menade :D

emelie

tack söta du :) din blogg är också fin!

2009-09-29 10:44:22
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Angelica

din blogg, var intressant. =)

2009-09-29 17:00:13
URL: http://dansannkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0