Onsdag .

Hejsan, idag är de onsdag.  hände inget speciellt tror jag ....inte vad jag kommrer på . Men asså mina uppdateringar kommer alltid så sent på vardagarna eftersom vi slutar 3 varje dah för då blir uppdateringarna ca halv 4 , 4 . För jag kommer hem typ  kvart över 3 sen öter jag lite mellis . Sen loggar jag in på bdb och kollar på allas bilder där sen läser jag ibland bloggar före innan jag själv  skriver ett inlägg. Så nu vet ni vf mina inlägg ofta kommer vid 4 tiden (: Okej de va inte de jag skulle skriva men nu blev de det.

Okej jag måste bara visa 2 videor , hah XD så dåligt. (och taskigt)

Asså första videon är orginalet sen gör en annan tjej parodi av henne.





Okej XD ! ja ja bye bye <3

Kommentarer
Loovisa

åh -.- va jobbig och väldigt överdriven! -.-'

2009-09-02 17:33:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0