PANIK!

Assåååw. Jag får typ värdens paniik när alla lägger upp sina skolfoton på alla bloggar !! :S  för jag har inte fått mina idag heller!! :'(! Jag brukar alltid  få när alla andra får dem*
Vi fick posten kl halv 12 typ , och så hämtade jag ´, de va typo 100000 reklamsaker ! :S ska visa bild

Allt de där fick vi idag , UTOM MITT JÄKLA SKOLFOTO!.


ASSÅ JAG MÅSTE FÅ I MORGON!!. annas ska pappa ringa och fråga vf ja nt får dem!

För asså jojjo har ju fått ? och hon bor ju typ ca 200m ifrån mej -.-

:(

jaja
Idag blire en vilo dag. Asså igår när kl va typ 10 va ja trött :S men palla sova kl 10 om man är ledig nästa dag?
´-nej.
Så jag tog min data och skulle spela sims , men de funka inte !! :S lack? ja blev . Men sen så höll jag typ på somna, mina ögon ba trogs ner <O.o . så jag tog av datan och somna på typ 1 min *_* hehu.
Så i morse så vaknade jag typ 9 men sov vidare och vakna halv 11 ist. Då gick jag upp och kollade på våran tv med boxer. Vi hade typ fått en ny (har nt märkt de för jag kollar alldrig nästan på tv där) Man kunde spola tillbaka och pausa i direkt sändning X) haha nice!.  iallafall
Nu ska jag no göra lite So , sen tänkte jag göra nya naglar !^^<3 bye.

Kommentarer
cassandra

SV; hah de e lite lustigt faktist men jag har försökt lära mig HTML koder på olika bloggar men jag förstår ingenting av vad dom skriver, sen har jag blivit lovad hjälp flera gånger men det har aldrig blivit av, därför har jag ingen header :p

2009-09-24 14:33:02
URL: http://casshh.blogg.se/
jennytuvesson

NU finns svaren från frågestunden inne på min blogg.

Så kika in, läs och ha en roande stund :)

Kram!

2009-09-24 18:12:36
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
lollo

den kan ha kommit till fel adress kanske ..

2009-09-24 18:42:10
evelina eriksson

Haha aa såg det hör nu :O

Asså alla har typ fått,det är sjukt irriterande när man aldrig får bilderna :O

2009-09-24 22:20:14
URL: http://eevelinaeriksson.blogg.se/
evelina eriksson

här*

2009-09-24 22:20:44
URL: http://eevelinaeriksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0