Nananana♥

Alså varje gång jag ska skriva ett inlägg vet jag inte vad jag ska skriva eller i bland men inte ni te.x de känns som jag skrriver lika varje  dag ju. Iallafall i morgon blire shoppa!!^^ älskart. då ska jag köpa mysiga koftor , kanske nå skor(har dock 2 höstskor) men och kanske höst vantar & höst mössa och massa saker (: nu känns de som jag kommer köpa hur mkt som hällst hehe men ja ja vi får se, jag lägger nog upp vad jag köpte dåe..............& så ska jag förksöka fixa headern asså byta bild & få bort ramen.
men i helgen sönda eller i morgon ska ja fixa mina regnbåds naglar  hoppas de blir lyckat. som jag då inte tror men iallafall , idag  hade vi sovmorgon
Vi börja 20 i 9 med idrotten... men läraren kom inte -.- så vi fick gå en egen preommenad . hmm¨
sen matte
sen ...äch ja orkar nt säga nu äre ju fean helg ^^!
Iallafall
Krya på dej jojjo ``<3


En sak bara. Exakt hur många gick på de här?

Mamma hade dock sagt till mej innan idol börja att de skulle komma några som skulle *fejka* för de stod ju i tidningen xd. Men iallafall hur många trodde att de inte va fejk? . jag tyckte att den högra va klart bäst på att fejka (nu blev de mkt ("fekja" sorry för det) .

Men bye bye<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0