Staaaden^^<3

hejsan. Idag kl kvart i 3 åkte jag lollo  jojjo & vickan in till stan <3 . Vi gick till gina men den har inte någon rea alls så vi köpte inget (A) xd!  men sen klippte jojjo sej de blev jätte fint ^^<3 fick dock inte lägga ut någon bild på henne . Men i allafall  på kicks köpte vickan 3 nagellack . Jag lollo & jojjo köpte  inget eller jo en mjukglass *P
Iallafall  ehm på bussen hem (jag måste bara berätta de här!!)  Kolla då sitter massa "krullisar" längst ner i bussen asså längst bak. Och vi har alldrig sett dem förr,  dem gick typ i....4-5 an ? typ kanske. Aa men dem går av en bussstation efter lollo & vickan , så när dem går mot "bussdörren" så fortsätter en kille att gå och slänger en klubba till mej och  sa typ något me : "bara för att du är s" sen hörde jag inte för han va redan påväg ut xd! jag ba
 --- ? Men kolla  sen så står "alla" (dem va typ 5 st) både tjejer och killar och vinkar till mej typ skitglada :D haha jag ba visa upp klubban & gorde värdens gladaste min haha, okej jaja och sen kom ja på att de kanske läser min blogg ? ^^ fett gulligt okej nt för att jag tror de men iallafall dem är mina fans (A)!  Lite ´komliserat? ** jaja de va i allafall en sån här zoo klubba (dem kostar 2 kr på fyrishov) XD
  xd ^^ jaja
Nu kommer "lite" bilder från idag .

Bäst med er i stan ^^<3

Kommentarer
Lollo

haha, många fula bilder på mej . -.-<3

roligt det där med dina fans . :)<3

2009-09-05 08:26:32
jennifer gräll - en blogg värd att läsa.

varför kluddrade du bilden i headern? den var inte alls ful, som du sa :o

2009-09-05 12:06:08
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
jagsjälv.

Svar till lollo : Nej alla va fina på dej !<3 , mina fans hah aa ^^

2009-09-05 15:15:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0