Stan idag igen^^

Hejsan , som ni ser så har jennifer gjort en ny höst design till maai ^^ jag tycker den blev riktigt fin och höstig . Dock så såg nt ja okej ut på bilden + att den nt passa såe bra, Men jag ska ta kort i höst kläder och ta dit en ny bild då (: Och så ska jag försöka få samma färg på bakrunden & få bort den vita ramen runt headern^^)

Iallafall  idag så va jag på gränby med mamma pappa & syrran, medan dem handla på kvantum så gick jag runt i massa olika affärer , Dock så hitta ja inga kläder men de ska jag köpa nästa vecka ^^
Jag köpte:
En mascara - Kicks
Och en fotfil med massa grejjer till - kicks.

Ja ja Men vad har alla gort idag då ? (:


Kommentarer
Lollo

tränat :)

2009-09-05 15:47:06
jennifer gräll - en blogg värd att läsa.

sv: nej :o

2009-09-05 21:46:30
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0