TISDAG*

Hejsan, Idag var det ingen vanlig dag  :P  hah. nej för kolla vi fick sluta 2 ist för 3 (A) ? ha så de ni. Hm... juste i går kväll kom jag på ett jätte bra motiv till nya naglar ^^ (som jag dock ska gö i helgen då) 
Kolla
 Regnbåde motiv (A) smart iddee va?
dem färger som behövs är ju
Lila
mörkblå
Ljusblå
grön
gul
orande
&
röd

Om man inte har te.x ljusblått eller orange kan man ju blanda rött & vitt / eller blått /`& vitt . ^^ och ljusgrön frå man ju blanda blå & gul med lite mer gul .
Så ^^* ja ni får se hur de blir i helgen som sagt.'

Iallafall idag är de ju FÖR TUSAN SESÅNGSPREMIÄR AV ANDRA AVENYN<3 OCH IDOOOOOOOOOOOL<333333
<333e
Svar ja jag följer alltid idol (dock så va ju idol & top model på samma tid och dag förra året -.-) så då gick de nt + att när de va reklam så vare de på båda nästan samtidigt *_*.'¨
Men i år är de andra grejjer :

Idol Tisdag klockan  8:00 ^^
Andra avenyn klockan 9:00   Men du kan ju alltid se avsnitten på hemsidan klicka här om du vill gö de^^
Top model klockan 7:00 på söndagar.
Men jusste just nu sitter jag och äter Keso som mellanmål. De är bra och nyttigt + att om man inte är så hungrig så passar de utmärkt!

Min t-shirt ser typ grön ut på bilden men den är vit ^^

Ja men nu ska jag... läsa andras bloggar  nej jag ska se på dagens andra avenyn avsnitt bye <3

Kommentarer
Terese

Har du någon favorit mascara ? :)

2009-09-08 17:17:12
URL: http://teszy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0