TISDAG (;

hejsan. Idag så hade vi först No labb, då typ skulle man hålla ett provrör med vatten i med en träklämma över elden  xd och beccas och deras provrör  ba *POFF*  den gick sönder i bitar . Och våran börja spotta ut vatten haha jaja så aneli fick värsta röda märket på sin arm O.o . Sen hade vi "håltimme" (asså den andra gruppen hade labb då) . Så då gick jag vickan aneli och jojjo till lekparken ^^ . (lolo va lixom i den andra gruppen :()
Men i allafall där tog vi ca 100 st kort xd iallafall jag & vickan och aneli fick vara fotograf. Men jag kan lägga ut några ,



:P


xd heelt oseriösa xd!!
(okej jag hade värdens probelm att komma upp till gungan xd)

Okej de va nt alls alla men nåra .^^
Ja ja efter vi hade varit där  så gick vi tillbaka fast vi fick typ springa för vi hade typ 10 min på oss att gå till lektionen . TYSkaa-.-
Sen typ no i 30 min
sen matte sen kreativ profil ! (men jag vill ha ELEVENS VAL) DAA?
Hm men nu mååste jag plugga tyska eller tror de va de bye <3

Kommentarer
lollo

<33

2009-09-02 16:16:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0