tjohejj!^^

heii^^
Herregud nu ska jag berätta min dag xd !!
De börja med att vi hade No labb , halva gruppen.
Óch då fick vi reda på att nästa gång kommer jag jojjo och aneli få  sov morgon !
Wie^^
Men seen .-.- fick vi reda på en annan dålig sak ....
Gissa vad??
Exakt jojjo och jag va tvunga att va jour !! -.- Hatat xd
Sen blev de fajt mellan vickan & mej ;O haha vi har de på film :O
Serriöst <3.
Jaja alla vet väll vad man gör när man har jour !!??
Tråååkigt värre nånsin.
Haha okej min blogg ska nog heta  [KLAGOMÅL BLOGGEN]
haha för jag klagar ju för fasen i varje inlägg :o
hm...
Jo

Nu ska jag skriva posetiva saker
-Jag ska kanske få ett keyboard idag eller i morgon<3
-ANDRA AVENYN IDAG<3
-IDOL IDAG <3
 

typ så

Men nu ska jag käka tjaao^^<3


pussen!<3


Kommentarer
Angelica

intressant läsning, bra skrivit så man vill fortsätta till skillnad från vissa andra bloggar som man tröttnar att läsa efter att ha läst första meningen, nästan. =)

2009-09-29 18:01:37
URL: http://dansannkan.blogg.se/
lollo

gud va roligt att inte behöva va själv i första gruppen ! :D<3 men synd att vickan inte e i samma :/

2009-09-29 20:00:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0