Top model *

Hejsvejs ^^ idag var det ju sesångspremiär av top model (:  Fast jag tycker de va en fett konstig tid och dag lixom en söndag klockan 7 ? jag trodde typ en onsdag kl 8 :P eller något. Iallafall jag följer alltid top model , den hära gången de va ju typ 34 st ? som gick vidare men nu är dem bara 13 st. En som jag tyckte såg jätte läskig ut (inget illa menat) Men hon med typ värdens största ögon typ valp ögon , tyckte de såg ganska läskigt ut O.o. någon som såg henne?,


Föresten kommer ni ihåg när Tyra blev väldigt arg på en som åkte ut ur top model?
Kolla klippet.


Men nu ska jag gå och kolla på tv hejdå<3

Kommentarer
Lollo

men gud ;o

2009-09-07 16:58:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0