torsdag*

haha, idag hade vi musik och nu kan jag dem här låtarna på keyboard.
Lille katt-
Januari börjar året-
Happy Birthday-
Barnen i bullerbyn-
&
En till låt som jag inte vet vad den heter ;)
Tror dfe va alla... kolla jag har lärt mej dem dära på några musik- lektioner  ^^
Jag kunde ingen innan xd !<3
Tack lollo för du har lärt mej *
(jag vet att de har varit drygigt för jag har typ inge minne att komma ihåg låterna)

Iallafall , kolla allehopa idag när jag vickan & jojjo skulle gå till skolköterskan så kom magdalena med vårat klassfoto!!! hon ba
-Vad bra , kan ni kolla så att alla namn stämmer ?
- Vi ba JAA!!! xd vi blev lite upphetsade ...
HERREGUD , jaaaag va den enda som blev helt misslyckad , asså min mun ser cp ut -.-, men på bilden vi kollade va lite suddig aktig så de kan va drf!

HOPPAS VÄRKLIGEN DE. JAG såg typ sur ut O.o men på alla kort så log ja ! men tydligen nt på de där -.-

Ni kanske inte ser mej ... men jag sitter längst ner 3 från vänster !



Liten bild I KNOW !  men alla kanske nt får vara ute på internet så NÖJJ er !

Ni som vill ha bilden i större varieant (dock ändå ganska suddig) kan säga om ja ska skicka den^^ (bara dom som går i min klass, skickar jag till isf)

Ja ja men nu ska ja nog öva vidare på mitt keyboard hejråå<3

Kommentarer
lollo

du blev ju jättesöt <3

2009-09-17 18:20:19
fanny

rösta på mej som veckans blogg här :

blondinjennifer.blogg.se :D



omg, sa hon när manskulle få fotona ? :o

2009-09-17 22:55:17
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
dsdadas

fin blogg.

2009-09-18 14:28:42
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Ida Ericsson

Snälla! Kan du skicka det till min msn?

2009-09-21 19:10:38
vicakn!

JAG HAR TAGIT BILDEN! :D

Jessie, du ska inte säga något! Jag har typ krigsmålningar på kinderna och en prick på ögonbrynet... -.-

2009-09-24 08:55:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0