Att jag änns har ngra läsare kvar ;O*

..okej nu får jag skriva ett snabbt inlägg, lånar syrrans dator och den

har bara 7 minuter kvar . på batteriet asså ,och jag orkar inte hämta sladden ,o

idag gick jag upp 10 i 8 , börja typ direkt och jobba :)

jobbade till halv 6 haha slå de ni ;)

nej men jag är faktikst ledig i morgon eftersom mamma är ledig
(hon brukar ioförsej va ledig på ons, men denna vecka 
böt hon tydligen dag .
Så då tänker jag , om jag jobbar extra (asså mer än 7 timmar)
Jag jobbade 9,5 timme ;O (kanke man inte får)
men eftersom jag är ledig idag så.

men de är inte ngt jag måste , utan jag gör de självmant ^^




OBS (INLÄGGET SKULLE PUPLISERATS IGÅR)


Kommentarer
vickan

jag praoade oxå 9,5 timmar i måndags och i tisdags... <33

2010-04-21 20:47:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0