Dop för mig idag (: haha

Yes , its true
Döpte mig idag haha ^^
så hämskt, fick ha en sån här kåpa och sen så blötte prästen min panna/mitt hår
och sen stog lollo och jag där framme och flina hela tiden haha :D

Det här fick jag ;

Av kyrkan fick jag ; Dop bevis i en ram.
Psalmbok
& ett ljus ;)
av lollo anneli & vickan fick jag ; Nalle & en godis napp^^& ett jättefint grattis kort (som lollo gjort själv)
& av mamma massa armband från gina <3

Bevis haha , o

Men i morgon börjar blä skolan ! har inte varit där på ca 3 veckor
Nu vill jag bara börja jobba ist !
Inte skola.
Men jaja , jag anar väl att de kommer bli "ännu" mindre bloggnig då.. :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0