Onsdag **

hej , har kollat på andra avenyn det är grymt bra (:
i morgon ska jag typ upp 7 ;O har inte gått upp så tidigt på ca 3 veckor nu men aa.
Bara för att jag ska jobba på lokalen med mamma :)

Jaja nu skulle jag vilja gå och lägga mej men jag måste bara fixa en sak först !!

Asså alla vet nog va habbo är, jag hade en habbo förut eller asså jag har en nu med

som jag hade jätte mycket möbler på , min syrra brukar va inne där ibland
Och idag när hon gick in så va alla hennes /mina förra möbler borta -.-!!
**Suck**

de är så jävla drygt asså de va därför jag sluta va inne på habbo , man blir fan
alltid hycklad på alla sina grejjer.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0