^^

Hej , asså meningen med att jag skrev Dag ett så skulle jag skriva dag två osv.. på praoen ,
 Men jag glömde de höhö x)'

Iallafall i Onsdags efter praoen så åkte jag in till stan, för att möta lollo som just nu praoar på apoteket
Så, vi gick en liten stund på stan sen satt vi oss vid ån & åt glass ;D Men så kom vi på att anneli va ju i stan hon smsa att hon stod & vänta på bussen . Då sa vi att hon kunde komma till oss ^^
& då gjorde hon se sen pratade vi/solade samtidgit i ca 3 timmar ^^ De  är så skönt att bara få prata av sig ;)<3



Juste jag har fått en ny klocka (:


(^^)


Kommentarer
lollo

haha :D<3

2010-04-19 17:41:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0