God natt!

Inte för att jag ska sova nu men ;)
kl är 10 över 8 och nyss såg
jag på halv & hos mig, och han
va jätte bra fast lite konstig
han fick 30/30 poäng ;O!

iallafall,
ifall ngn vill veta så gick vickan & jag till grislösa 7 gg idag haha
vi är så bäst?A()
så nu har vi gått 20 gg var ^^)
hoppas våran klass vinner nu annars
vet jag inte vad jag gör -.-

men okej , dt som händer i morgon...

sovmorgon
idrott
matte
lunch
So- grupp arbete
eng- prov :O!
Sv- Se på film

,
skolan slut !

VILA VILA VILA , ÄR HELT SLUT EFTER DENNA VECKA
och för er som ej har hört mig så är jag väldigt hes,
& förkylt
kanske blir ännumer hes i morgon eftersom
jag och vickan jobbade/sprang till grislösa (I)


Nu orkar jag inte plugga engelska ... men kanske kollar
vi får se ^^

bye
(förseten jag är klar med min halsduk (A) !<3
kan
visa den i morgon när jag kommer hem eller ngt ^^

bye


Kommentarer
vickan

haha, VI ÄR BÄST! :D<333

2010-02-19 18:28:24
lollo

kan du skicka bilderna som vi tog med ellas kamera ? :D<3

2010-02-20 16:30:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0