TISDAG!

helojj..
kan berätta min dag för er som vill höra
& göra den kortfattad.

No labb - fick jobba själv för mina dissare till bästakompisar kom till den tidiga ;) snällt va? ^^


Iallafall sen tyska ... typ gorde inget spec förutom typ körde tävling xd

Lunch  -
jojjo & jag gick till grislösa 6 gg ! haha
bara lite drygt då xd iallafall .

No- jag & dedden jobbade på för fullt
till våran redovisning om Effekt

Matten - Jobbade typ i matteboken eller inte typ.. vi jobbade i matteboken.

Kreativa - I musiken , jag lollo & vickan tog massa
kort med Ella's systemkamera ;D !
skit kul. yey kan visa ngn bild.
när jag har fått dem av ella :)


längtar fortfarande till sommaren ;/<3


Kommentarer
Ida Ericsson

6 ggr till grislösa? Hyper?

2010-02-16 21:26:48
URL: http://idaangelicaericsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0