Bakat russin scones ^^

hej hej , Fick sluta 11:15 idag :D yey. För att Hemkunskapen va inställd. Så då skulle vi ha haft matte efter de , men då fråga vi om vi kunde få inställt där också men vi en "uppgift" som vi fick ta hem och gö , men jag lollo vickan & aneli gorde den i skolan ;) så vi slipper gö den hemma.


iallafall nu har jag bakat russin scones ^^
altså
Scones med russin i om ni inte fattar ;)

haha de ser ut som massa deg klumpar på bilden men dem blev faktiskt gooda<3
haha de skulle bli ´30 st ;o
men de blev bara 10 för mej (A)


Anyway ^^
klockan ca 3 ska jag börja gå ner till konfan ;)
som slutar halv 6 idag.

Men nu ska jag nog öva på mina glosor på glosor.eu


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0