Flumm flumm Hos vickan !! hahah

heeehe , hello . Har varit hos vickan en i går till idag ;)

Vi såg på TWligiht :D första gg jag såg den haha (kalla mig mobbad or what?) iallafall
den va faktiskt bra ;)

Iallafall haha vi sommna 5 och sen skulle vi gå upp och ge hennes hästar mat kl 10 :00 ^^ jag va typ helt borta på morgonen xd ! (vadå? bara för att jag är morgon trött).

Iallafall i går va vi helt grazy ! Vi sminkade oss  i olika teman , och idag gorde vi en vinter-  musikvideo ^^ haha den äger !



Vill och får ej visa bilderna sen vi tog typ 1000 kort haha ;) men ni kan få ett väldigt suddigt smakprov !xd




Ni kanske kan ana vad vi sminkade os till ?

Kommentarer
lollo

haha :)<3

2010-01-08 20:27:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0