Har nästan gått till uppsALA ;O

inte direkt i orden , men i stegen har jag nästan  gått till uppsala ;)

ingen fattar??

kan förklara lite bättre ;)

Idag har nämligen våran klass 8k & 5a åkt pulka som alla vet?
Och jag har haft stegräknare på mig hela dagen
och jusst nu visar den 12000 steg !
de är ca 1 mil & 2 kilometer ,
så nästan till uppsala ;) höhö.

Iallafall sen när vi kom tillbaka till skolan hade vi No

Sen kreativ profil ! ;D
då gick jag & vickan runt och fotade och filmade alla i klassen ^^
"kycklingdansen" va nog den bästa filmen.

Och under tiden , så gorde våran klass en "blogg "  :D

den har inte kommit igång riktigt tror jag ,
eller asså den finns , men den ser lite "nybörjig" ut ^^


Iallafall nu ska jag nog kolla lite på No.n men komemr typ inte hinna för
sen ska jag lada mat hehe ^^ TJAO <3

Dagens outfit ;(gammal bild)





HEJDÅ^^<3


Kommentarer
louise

har frågestund på bloggen :)

ställ en fråga ,

är du snäll :) <33

2010-01-28 20:45:20
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0