Hittat, sladden ;)

sådär hittade den , haha hade hängt den på en krok höhö.

Iallafall


I går hade jag flätor xd

Men under dagen blev mitt hår helt fail eftersom 
vi hade en ishockey hjälm på mig :S efter att ha åkt pulka
i pulkabacken, så jag tog ut dem .

Idag ös "snöade" det ;O när jag kom hem


& sen
när jag kom in fikade jag , & när jag skulle hoppa ner från köks soffan så typ ramlade jag ner ist " haha klant jag är?" så jag tog typ 
tag med handen i täcket så två av mina naglar gick av !! -.- fett lack jag blev.


innan var alla mina naglar lika långa -.-

Okej jag ska inte klaga över naglar lixom  för dt finns dem som har de så mkt värre hehe
! men va bara tvungen ^^


Sen ska jag se lets dance ikväll ;)
vem hejjar ni på?
jag hejjar på matias och cecilia !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0