Min nya väska = sönder

Hallå!!

 Kolla ni vet min väska som jag köpte på gina den gick "TYP" sönder för ca 2 dagar sen 
altså ni vet när man typ ska dra igen väskan med blixtlåset ,så blir de att den är öppen åt vilket håll man än drar..
OKEJ DT ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA heh. men iallafall och då fick jag typ panik och trodde den gick sönder
så fick jag panik igen för jag inte visste om jag hade kvittot kvar men som tur va låg de där jag trodde att den va .
Då stod de 8 dagars öppet köp !! och då fick jag panik ..okej inte jätte panik för jag visste att jag hade köpt den för mindre än en vecka sedan .. ´så de är sista chansen att lämna den på söändag . MEn sen bad jag matte kolla på den men han kunde ej fixa deb.. och pappa sa att de va för några "piggar" på ena dregkedjan så den hoppa ur jängerna när man drar ..

Men så försökte jag själv ! och vet ni vad ? JAG LAGADE TYP DE? xd, asså ja fråga mej inte vad jag gorde men den funkar nu iallafall !!

så jag fick panik i onödan !! haha

så dåligt...

Men kolla tänk om jag bara lagade min väska litegrann , tänk om den typ går sönder likadant igen då får jag nt byta den ;O!

så ska jag byta den eller ha kvar den?
(dem i kassan på gina kommer ändå inte fatta vad de är för fel på den så..)

Kommentarer
Lina

de går lika bra att reklamera den om den går sönder igen :) och de har du 2 år på dig att göra.

2010-01-17 01:10:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0