Onsdag ;)

shullelu hänt typ nada idag , eller okej vi hade faskitkst hemkunskap idag ;D fast andra gruppen

fick sluta för att deras lärare var sjuk , kl 11.15 , (lite fuskigt) hehe,

Iallafall vi bakade äppelpaj ;)
gött gött.

Innan hörde vi att konfan tydligen började denna vecka ,
jag och lollo har bytt till onsdag, för jag tycker dt är mkt bättre tider och
lollos gympa har bytt dagar ;)

Annars hände de väl nt så mkt ;) <3
bara att jag va helt dö trött på morgonen + att jag gick upp halv 7 men va klar 7 , så
fick vänta i ca 40 min innan jag gick -.-


Ps, jag vet att min mp3 är superdryg så ska försöka fixa bort den , men vet inte direkt vad jag ska ta bort i kodmallen ;/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0