Tisdag

Hej hej :)
får typ inga komentarer längre ,
 men jag har iallafall besökare (yey)^^

Idag vare typ vanlig dag ...

No sovmorgon till 9
Tyska - Data'n ;)
lunch i ca 2 timmar
No en halvtimme
matte- typ genomgång hela timmen & diagnos
Kreativ- Pratade och alla va typ helt negativa xd
. och vi 4 flummade xd<3



no special !

Ikväll ska jags e halv åtta hos mig (A) ! haha jag ser de varje dag typ ;o




Iallafall
min outfit ;)


No special ;)
väska - gina
Vinter jacka - H&m
SKor (vikt ner dem) - din sko
Vantar - Åhlens
halsduk - gina ^^

dagens face look ;)
(mina läppar såg helt missbildade ut på bilden dt gör dem alltid
på morgonen xd) så tog en prick över.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0