9/7- 10

heej :)

Fyller år om mindre prick en månad (A)- då får jag åka moppe ;D! yey*

Iallafall ;)

Idag vid 10 cyklade vi till vickan ;) vi badade och gick till hästarna sen gjore vi pannkakor & sen vid 3 så åkte jag matilda och lollo hem för vickan skulle iväg <3

Sen åkte vi först till mig och lämna mina grejjor och sen cykla vi till lollo och gjorde "kolasås" haha xD<3!

Den blev good jju;O sen så tog vi med kolasåsen i en kastrull i lollos cykelkorg till matilda,

hahahah<3 där åt vi kolasåsen och glass ;D mums...<3 Och såg på massa roliga filmer från
när lollo sosso och matilda va småå (A) :*) guuud va sööta asså !!<3

Sen när vi hade sett klart hoppade vi studsmatt och blev superduper trötta i benen ;o<3 haqha

sen cyklade vi hem vid halv 6 ^^

Närjag kom hem så duscha jag och sen va de postkodkampen ;D

min syrra och bror va me ! haha dem va typ me helatiden :O

 

Jaja nu ska jag ...  vet ej ^^ hejdå!!


Failade bilder or what 0.o??


Kommentarer
Matilda.

Kolasåsen var jättegoooood! :D <33

2010-07-10 15:42:38
sofia

sv: haha jo det mena jag x) såg också din syster o brorsa massa gånger!

2010-07-10 15:50:37
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0