Bilder från övernattningen :)

gra..










Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder<3
kan berätte liite om den dagen då

Först på morgonen åkte jag och lollo in till stan..jág köpte ett rosa vitt linne<3
Sen på kvällen kom jag me min packning till lollo "vi skulle sova där"
jag koim vid halv 5 , då direkt åkte vi till badet för att ta ett  kvällsdopp
de va super varmt ;D
Sen kom vickan & anneli, på kvällen grillade vi marsmellows ^^-gladdigt värre ;o hihi
Och hade massa mys ^^

Sen eftersom vi skulle sovaz ute under bar himmel ska så blev as kallllt på kvällen ;o
så vi sov i mössa vantar mjukis byxor och 3 tröjjor (A)!
Jag anneli & lollo låg och pratade till kl halv 5 till nästa dag höhö ^^ vickan somnade vid halv 2 tiden.
Iallafall, dagen efeter gick vi upp vid 10 sen
åkte vi och  köpte lunch  då kom matilda , hon följde me till badet (:
Vi va där till typ kl 4 ? haha ingenaning 
Sen åkte vi hem tikll lollo igen och typ duscha för man blev as konstig i huden på 
kroppen  efter badet ;o Så då hade vi bara de allmänt mys och måla naglarna
& kolla på film & åt chokladbollar (:<3
sen åkte jag och vickan hem vid 8 :)

Så! ;D


Idag spelade jag mini golf ;)


Kommentarer
Victoria

sv: ska du säga?! :O<3

2010-07-21 12:28:12
URL: http://wictooriah.blogg.se/
johanna hansson

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Johanna+Hansson



rösta snälla det är den första bilden "smultronet" :)

2010-07-21 21:38:28
victoria

jättefin blogg :)

2010-07-22 18:29:11
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0