Hur kan alla vara så duktiga på att "uppdatera" på sommarlovet? :O

bara för att jag inte sitter vid datorn på sommaren kanske (:P)
(okej man kan ju mobil blogga men aja)
 
Iallafall

Jag har typ badat varje dag hela denna vecka ? (:
Inte så inttressant kanske ?

Åkt typ kl 10-11 på morgona och varit vid badet till typ 5 halv6 ^^
Så skööönt (H)
& i morgon samma (:

men på Tisdag ska jag m familjen till öregrund ^^ typ.

jaja slänger kanske in bilder i morgon från några dagar , vi får se ^^<3


ps, är väldigt avis på min bror som just nu sitter på flyget till turkiet ;o (de rimma typ haha "yey")
han kommer fram om ca 10 minuter :o


ja ja nu ska jag ?? vet ej "puss & kram" <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0